Ostatnio poświęciliśmy dużo czasu na całkowitą zmianę naszej identyfikacji: loga, strony www oraz wszelkich materiałów wizualnych.
Logotyp
Zmiany rozpoczęliśmy od zmiany logotypu na prostszy, nowocześniejszy oraz składający się z nazwy UpVision oraz symbolu wizji. Z tego połączenia powstało logo w którym znajdziemy literki U V i P, zaś w ich środku oko, które symbolizuje wizję.
Materiały
Gdy nasza identyfikacja była gotowa mogliśmy przystąpić do stworzenia graficznie wszystkich materiałów potrzebnych nam w codziennej pracy: wizytówek, papieru firmowego, ulotek. Przy okazji sprawdziliśmy jak się nasze logo prezentuje na kubkach, długopisach czy tez koszulkach.
Strona www
Najwięcej czasu zajęło stworzenie nam odpowiedniej strony www. Nie chcieliśmy używać gotowych szablonów graficznych czy też tworzyć kolejne podobnej do siebie strony. Postawiliśmy na nowoczesność i prostotę: czyli kafelki! Strona jest responsywna i dostosowana do wszystkich urządzeń (telefony komórkowe, tablety oraz komputery). Jako że posiadamy już klientów spoza polski, a nasze ambicje są spore dodaliśmy wersję anglojęzyczną.